to all the people want to no why the blank face

if i was fat would u talk to mehhhhhhhhhhhhhhh if u no am dark would u talk to me think about that for me am just keep me safewine wine wine wine banana banana banana banana scold scold scold yay yay yay yay yay yay cheers cheers cheers cheers cheers handshake handshake handshake handshake handshake handshake
Post Comment

Comments (18)

rolling on the floor laughing rolling on the floor laughing rolling on the floor laughing rolling on the floor laughing joy,you are so funny dear,,,common,we are all thesame girl,,iam fat too and old,you should be proud that you are normal and a complete person,you knowhug handshake hug hug hug teddybear
damn, i thought cuz you were banned 2...dunno
Don't blame you for being a blank face Joy000

all too many times people are judged by appearance

they don't stop to think of safety doh

handshake
jedah your not fat your very beautiful and joy comeon show your beautiful face
on a serious note, cuz i can be serious..professor when i first joined CS, didnt have a pic, cuz i wanted someone to like for me, my heart.....and i did find that someone, a very special someone, then the moment i did put up a pic, cuz shitz everyone kept asking, like wtf...and i found out some guys here are pigs, shallow and i took if off, cuz wow some sick men.....wat it all comes down too, is the comfort zone of that person, and i wanted someone that saw the beauty within, are looks important? yes, in the eye of the beholder of that special one that truly loves you....its the heart that matters, well to me anyways...cheers
babysmittthumbs up
Baby-smitt,

How long since you found your partner in crime ?
By every day passing,i'm getting closer to you baby....



smitten

blushing blushing blushing
u make me laugh i didnt say u have my heartrolling on the floor laughing rolling on the floor laughing rolling on the floor laughing rolling on the floor laughing rolling on the floor laughing rolling on the floor laughing rolling on the floor laughing rolling on the floor laughing rolling on the floor laughing heart beating heart beating heart beating heart beating heart beating heart beating heart beating heart beating heart beating
u r 2 cute becks....blushing really you are, some lucky lady better snatch you up quick...buddies their loss if they dont hug
well good i didnt say i wanted yours.....wtf.....rolling on the floor laughing
Hi, wave
I’m neither fat nor black.
But there are too many nonsense messages just coz look at my photos without any reading. So, I better set with none-face. :-)
hi Mimi, bring you back that man, none will bother you!!!
Sorry about that!!! Stay safe and do not get involve!!!hug
lovely joy ,

come on we are in 2010 not in 1900.

There are people of every kind and race in here


come on dont be shy

tongue tongue grin grin bouquet
oh honey if I can put my ugly face up,on here , I am sure you wont have a problem,just look past there photo, and do as you do and look for there heart , teddybear teddybear
P,\S you sound like a real swettie all the best to you joy
well i was just told, i was ugly on a seperate blog, when they saw my pic b4.....so yup ugly i am and so no pic....but i do love who i am....applause
depends would you talk to me ?
I was seriously debating whether to put up a pic or not cos I'm a bit of a heifer but then I thought - do I really want to know people who are so shallow that they judge on appearance alone. So up goes the photo and to hell with it.
Post Comment - Let others know what you think about this Blog.

About this Blog

by Unknown
created Sep 2010
744 Views
Last Viewed: Sep 25
Last Commented: Sep 2010

Feeling Creative?

Post Comment back to top