DATING !

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

So yeah ..im Dating a Guy and it's going really great
I feel happy around him cuz he knows how take care of me !

a Guy that is Caring and sweet is really rare so i gotta hold on to this one lol

Don't wanna Rush things with him ..all though yesterday after our date I was in my dusty car ,ready to drive back home , he wrote something on back window and told me to read it when i reach home .. I reached home and a big " I LOVE YOU " was written all over my car's window .. lol he is so cute !
grin

Wish me Luck heart1

Take Care all hug

Swan
Post Comment

Comments (34)

Yay!applause


Good luck.
Thanks Alot Sweet maryrachelle

applause
@ swan

go for it girl....banana banana banana

goodluck !!! wave
hmmm...Does he know that your on a Date Site doh
I'll keep my fingers, my eyes & my legs crossed (oops scratch that one)grin peace
@Crush
Do all you potential significant others know that you go to, church/shopping malls/pubs/clubs/parks/work/etc??????

All of these are possible meeting sites, so what's the big deal?dunno
coffee....you rock head banger head banger head banger
Good luck Swan. cheering head banger yay
LMAO...feel like I'm on the View lol...being the only Man to post here so far,here's a Man's point of view...If I was dating a woman and fell in love with her and then found out that she was still active on a Date site,that would bring up some serious red flags!...because there is hundreds of regular sites to: Blog,Games,and Socialize with Family and Friends,not to mention that if she didn't tell me this,what else is she hiding?

Sweetie just let him know
Crushy, normally ur point is redster. But in this case its cool. Swan is one of the regular bloggers and has her online friends here. Yea, all she needs to do is info him at some point.

drinking

Tumbsup Swany! heart wings cheers
Good luck with that Swanbeer
Swan,
Honey, you don't need luck. You're young , beautiful and sweet just try not to get too emotionally attached too fast. Take it slow and enjoy the ride! He sounds like a keeper!!teddybear
I have some relationship advice for you.

.
.
.
.
.
wash your car ! scold
laugh
Hi Swan,
I agree with Lana. It take easy......ALl the best
teddybear
applause dancing cheers yay peace Hot dawg! Ya scored in the game of life! You just WON The Game! lol!!!
That sounds good ' Swan"..dancing
I agree with " Lana" too,about what she said.
so,Good luck,,w intebhi 3ala halik. :)
and tell us what is new ,ok ya Hilwi..?
applause
Great to hear you are happy, Swan! Good luck! teddybear
Best of luck enjoy yourself and be careful too.........
Best of luck enjoy yourself and be careful too.........
@ survivor .. Thanks alot sweetheart hug
LOOL Crush !! Now don't you worry !! he Already know Everything about me !! and this site is one of them cuz he likes my poetry and he read almost all of my blogs and poetry here !!
I know u said what u said cuz u care for your own man kind lol

Thanks anyways ! and chill out wink
@ coffe !! YOU ARE THE SWEETEST !! I AGREE WITH YOU 100%innocent
@ sweetkitten !! Many Thanks Sweet Lady teddybear
@ morgenulv !! Thank you for standing up for me bouquet
That Was really nice and means alot !! and all what you said is correct !!

You're Cool wine
THANK U FOR UR WISHES PARTI ! it means alot to me cheers
Awwww Lana Honey !! Thanks a million for your words !
but after all what i've been thru i think luck should be there with us !! anyways im hoping for the best !! lips
Thank you sis
LOOOOOOOOL JIM !!
You always hit me with your Great Advices !!
such a wise man !!
BUT
.
.
.
.
.
.
I don't think i'll ever wash this car again ! grin


Poor Car !blues tongue
Hey titsy Sweety hug Thanks alot !! I think what lana said is true for sure !!
I'll keep that in mind handshake
LOOOOOL Luminarius !! You think so ??
.
.
.
.
Cuz i think so too applause cheering roll eyes
Hey Zahra Habibti hug
Thank you Thank you Thank you soooo soooo much !!
yeah i will take care for sure my sis , i wanna take this relation into a new level in my life !! Don't wanna say anything for now !
but as lana said ..he is a keeper ! smitten
By the way Zahorti ..he is Palastinian/lebaness and he is such a good hearted guy !
i will let you know with the new updates inshalla purple heart

kisses for you sis heart wings lips
im happy to see u here Jana teddybear oh sweet lady thanks and im hoping he would be the one bouquet
THANK YOU SO MUCH arshids ! I will , thank you for ur advices bouquet
I have met someone too swan and she is so lovelyheart wings I wish you the best of luck cheers
is that why you stoped saying hi back to me
Post Comment - Let others know what you think about this Blog.