Crazy Taxi Game

Drive as fast as possible, dodge other cars and jump over them!

Instructions: Drive the taxi using the maximum possible speed. Press the arrow keys to dodge other cars, accelerate and decelerate, and press the spacebar to jump over them.

Comments (50)

banana banana 93705banana banana
cheering cheering cheering 87849 cheering cheering cheering
Yeah yay 82400 yay
Brenetha
oh, I figured it out.
Brenetha
How do you play this game? It says to use the left and right arrows to steer and up and down arrows for speed. I couldn't figure it out.
MrRobMorgan
I love this gamepeace peace peace
CrystalMethod
Why won't this play on my phone? crying
This GAME is so insane: peace: I can't stop play it dancing heart beating applause banana wave head banger teddybear very mad yay frustrated conversing.......
GreenCombatBoots
Fun game !!!applause
kluzzup
Fun game. :)
If I could do this in real life... lol
Alessandra_hta
ha ha today was the first time I got on level 8,wowww I went far today
Alessandra_hta
ha ha today was the first time I got on level 8,wowww I went far today
RICHEE
If your Ludacris then you will love this game....MOVE BIATCH GET OUT THE WAY!
Brunto
i like this game it is so addictive
Angel2012
Actually I am a good driver but I like speed too...
watchmantom
crazzyd, I liked your comment, and I like you too!!! Oh yeah I like the game too, it's my favorite.heart beating
sainya_moon
that is very very stupit game
b coz last time i have clear 150 stage but their is not end so
this game have not any kind of end
kris80
Sorry for the above comments!!!

I was told by one of my friend, who have already cross the level 18 or so and made a score like, 100,000 that once we cross the score 80000 the time duration of each level remains unchanged. This will thus allow to
get any high score, if you don't make a mistake.
kris80
Can anyone answer regarding the top score of this game. Else based on above arguments I will assume the top score is fraud.
kris80
Dear Vishnu, (moderator of this game can also reply)

I am amazed with your score. It's a fantastic score you made. cheers cheers cheers thumbs up thumbs up thumbs up

I could not make more than 50K.

I was studying simultaneous increasing of the score increasing and decreasing of the time interval with the increase of level.

My points are as follows:

1. Starting time interval is 30 Sec, and it will decrease by one
second once you reach to the next level
. If this is the case, unless
there is any abrupt change in the higher level, one can go up to 30 Level only . (30 - L = 0 ==> L = 30 )

2. The best score I could get from the first level was 7764. I don't
the highest score one can obtain from this level ( >9000?). Once you
go to higher level, the individual score obtained from any level might
increase. It's you who can tell the gap in successive level. At the same
time we should keep in mind that the time is decreasing and there are more traffic on the roads at the higher level. So it is not always good to assume that the individual score, from any definite level, will always increase.

3. So, in an average if one can have 10,000 score from each level.

4. At most (s)he can have a score of L*10,000 = 300,000.
5 To obtain your jealousy score, one have to have 687,900/30 = 22930
score per level as an average. To my best, I have been up to level eight. The average is far below this score.

Could you please explain a bit this logic?

Best regards,

K.
mohib
i like motar car race & thankyou fireworks keep it up
Swan87
I LOVE THIS GAME ..AND IM SO FUNKIN GOOD IN IT TOO peace peace dancing dancing tongue
Mechanic1963
rolling on the floor laughing Just tried the game for the first time. Must say I lked it a lotlaugh Would probably do better if I could change the keys usedconfused Oh well, practice,practice,practice! banana thumbs up
Jasminexoxoxo
I SUCK LMAO
larchee
They should absolutely pull that "top score" off the roster until totally confirmed real.And c'mon guys,we cant let the gals outshine us in driving skills so let's get the show on the road and start motorin'!!

cheers thumbs up thumbs up
sewmini
not bad applause peace
BlueEyedJ
They must have experience driving taxis
rajudjuice
FANTASTIC GAME
Ralph8119
Yeah I received the lowest scoredoh
Xhoana
lol i'm tryin 2 get into this game but...o well, sad flower

From my experience so far, less crashes u hv more u win...

Hey vishnu: Does ur soul mate gotta b a Taxi freak?...lol jk cuz u may hv a hard time findin it in this site.
smilemore
hhahaahhaah laugh laugh man you are too funny ..and trust me i give up to talk with you , you are so immature ...that i lost should to answer ! but your immaturity ..make you so funny !
good luck laugh laugh laugh
Emilyan
an exciting game, but so hard moping
vishnu_ur_friend
vishnu_ur_friend = blank heartwow handshake

Is he my lost brother..........that was really funny and remember practice make a man perfect........so more you practice.....more u win......

and stop blaming me.......when you don't have guts to beat my score...
taknchancez
I can honestly say that I can't even believe I got as high as I did. I think it was pure luck, but that other high score is crazy. I really don't think it's possible either. I can't even beat my own high score. dunno
smilemore
Hiii wave Cazzyd handshake (thanks for the support)
hehehehe laugh ,don't worry i'm not smileless for just a game ,there are things more important professor
anyway
from this you can understand how "some" people can go so down , and what say more ... help
oh yes we have all fun toghether ..in the games here and i think i beat you sometimes in some games ...... is not ? blushing
or you beat me ? confused laugh doh
yay

happy wednesday teddybear bouquet dancing dog giggle
cazzyd
Hiya Smilemore, i think you may be right with your comments and am glad someone was big enough to wonder how the score was obtained confused ....

As someone who has tried to make Smilemore, Smileless, by beating your scores (Sorry !! lol !!) tongue i have enjoyed the healthy competition .... But at the end of the day, the only person this multi profile person is fooling is himself. doh

And Connecting Singles if you are reading this, maybe you can tell us if this score is even possible. Are there that many levels in the game ??

Anyway, game players, enjoy the games and i hope you all meet the partners of your dreams !! cheering banana peace yay heart wings teddybear heart beating wine applause head banger cartwheel
smilemore
oh i forgot ..,you sayd is not fraudolent score ..,cammoonn you are liar too!! .. for what ? confused
hey engineer .. everybody can have cheat engine ,or stuff like that ..tongue
smilemore
vishnu_ur_friend = blank hearth confused confused

seem like you have 2 different profiles page ..,but you are always the same person !!!
so you live in texas ,or in india ??
now i have not doubt ,you like to cheat .......
professor uh oh
blank_heart
Its not a fraudulent score.......I think u don't have capability to reach there
denlink
that score is fradulent scold

Share this Game

High Scores

Gamer Score Date
Chris_75101,842 3/26/2011
Oli_19793,7059/10/2017
betaman93,6003/8/2012
denlink92,84410/14/2009
Karissima90,9641/2/2017
fardan512khan84,6451/25/2013
artur3882,8225/29/2014
larchee80,6541/16/2010
seanc80,2609/4/2012
samira196978,8572/8/2013
WindinherhairCAS73,5217/9/2012
tinkerbelle171,6235/23/2012
raj_esh71,4244/24/2017
sjs00570,9944/17/2013
shadowlord6969,1858/27/2009
costastaros69,1201/28/2012
rameswor_23466,4533/23/2012
laurentiu1465,8399/4/2010
baylies65,5573/2/2012
Mario3965,1859/22/2010
Smiles_afr65,01010/3/2012
Mapagmahal63,5363/31/2010
taulant201263,0355/15/2012
stormwith62,3732/8/2017
dancub62,00911/24/2010
Yuck77761,13711/20/2011
princess201160,3004/3/2010
fabrics60,1855/21/2012
ajjak59,72410/25/2010
Christina_ce59,6493/14/2017
View All Scores »

Full Screen Mode

You can play this game in full screen mode (the game will fill your entire screen). When you're done playing, click your browser's "back" button to return to this page.

Play Full Screen Mode »

Choose Color Scheme for this page

You can make this page light or dark, choose below.

White Black

Game not Showing?

Game not showing? This might mean you need to install or update your Flash. Click the button below to goto Adobe Flash's site and download the latest version of Adobe Flash.

Get Adobe Flash »
Missourilady: "Let's find each other!"(meet us in the quizzes)

Would YOU like to play games at Connecting Singles?

Would YOU like to play games at Connecting Singles? It's easy, just click on the game icon above to play. Invite your friends to meet you in the Multiplayer Games, or play the Singleplayer Games by yourself.

Looking for new games? Click here for a list of games you haven't played yet!

 
We use cookies to ensure that you have the best experience possible on our website. Read Our Privacy Policy Here